Pasażerom, którzy potrzebują pomocy, a nie mają odwagi poprosić o nią obsługę pociągu, Koleje Wielkopolskie proponują skorzystanie z Karty Pomocy.
Karty można samodzielnie wydrukować, wyciąć i pokazać obsłudze pociągu, jako sposób dyskretnego wyrażenia pytania o dodatkową pomoc, w sytuacji jeśli pasażer woli nie pytać na głos. Karty Pomocy są dostępne na stronie Kolei Wielkopolskich w Zakładce Informacje dla osób z niepełnosprawnością.
Niezależnie od rodzaju potrzebnej pomocy, karty mają odpowiedni komunikat, z którego można skorzystać. Można również wypełnić jedną z pustych kart własną prośbą o pomoc.
Koleje Wielkopolskie zachęcają do wycięcia wszystkich kart, które mogą być pomocne i posiadania ich przy sobie podczas podróży, aby móc pokazać je obsłudze drużyny konduktorskiej podczas wsiadania. – Nasi pracownicy zrobią wszystko, co w ich mocy, aby pomóc – zapewniają pracownicy KW.
Tagi:
Poznańska Kolej Metropolitalna,
Transport indywidualny i zbiorowy