Od 21 kwietnia zmieniają się zasady obsługi mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Poznaniu.
– Od wtorku ponownie uruchomiona zostanie internetowa rejestracja wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu przy ulicy Jackowskiego w Poznaniu. Ponadto pracę rozpoczynają wszystkie filie wydziału Komunikacji i Transportu – zapowiada Jan Grabkowski, starosta poznański. Decyzja jest odpowiedzią na liczne prośby naszych mieszkańców dotyczące funkcjonowania w okresie pandemii urzędu, a w szczególności wydziału komunikacji. Oczywiście wszystkie osoby, które będą załatwiać sprawy w wydziale muszą bezwzględnie stosować się do wprowadzonych przez nas zasad bezpieczeństwa.
Od wtorku, tj. 21 kwietnia br. ponownie Starostwo umożliwia swoim klientom internetową rejestrację wizyt w zakresie spraw związanych wyłącznie z rejestracją pojazdów oraz uzyskaniem uprawnień do kierowania pojazdami.
Rezerwacja internetowa dotyczy wyłącznie wizyt w wydziale przy ul. Jackowskiego 18 w Poznaniu. Można jej dokonać na
www.bip.powiat.poznan.pl/1794,rezerwacja-wizyt-przez-internet
Od wtorku otwarte zostają też wszystkie filie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
Klienci urzędu muszą pamiętać, że w urzędzie obowiązują zasady bezpieczeństwa, do których każdy mieszkaniec musi bezwzględnie się stosować. W przypadku odmowy ich przestrzegania dana osoba nie będzie wpuszczona do Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz podległych filii.
Punkt informacyjny Starostwa Powiatowego w Poznaniu czynny jest pod nr telefonu: 61 8410 500.
Tagi:
Ogłoszenia,
Powiat poznański